ΠΕΡΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑΣ
Αγ.Νεκτάριος Αμυπομονησία είναι το μή υπομένειν θλίψιν, το μή φέρειν
δοκιμασίαν, το μή εμμένειν εν τη εργασία και το δειλιάν πρό τών κινδύνων. Η
ανυπομονησια είναι αντίθετος στήν αρετή τής υπομονής δηλ. κακία. ΤΟ ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ-225
Αγ.Νεκτάριος Ο υπό τούτης κατεχόμενος αποφεύγει πάντα πόνον πρός εργασίαν τού
αγαθού, πάσαν θλίψιν υπέρ τής αρετής . βαδίζει αεί τήν πλατειάν οδόν τής
απωλείας και φεύγει τήν στενήν οδόν τής αρετής. ΤΟ ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ-225
Αγ.Νεκτάριος Ο ανυπόμονος χαίρει εν τή απραγμοσύνη και ταίς επιθυμίαις, και διανύει
τόν βίον εν τρυφή καί απολαύσει . πάσαν μετέρχεται μεθοδείαν πρός αποφυγήν του
πόνου. ΤΟ ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ-225
Αγ.Νεκτάριος Ο ανυπόμονος είναι δειλός, ανυπόφορος, αφόρητος, οργίλος,
φίλαυτος, ιδιοτελής. Ουδέν αγαθόν εν τη ψυχή αυτού κέκτηται, διότι αποφεύγει
τόν πόνον, αι δέ αρεταί πόνοις κτώνται και μόχθοις κατορθούνται. ΤΟ ΓΝΩΘΙ
ΣΑΥΤΟΝ-225
Αγ.Νεκτάριος Ὁ ἀνυπόμονος εἶναι κακοδαίμων, διότι ἆθλον τῶν πόνων ἡ
εὐδαιμονία, οὐδεὶς δὲ μὴ πονῶν εὐδαιμονεῖ. Ὁ ἀνυπόμονος
εἶναι ἀκλεής, διότι ὁ πόνος εὐκλείας πατήρ. ΤΟ ΓΝΩΘΙ
ΣΑΥΤΟΝ-225
Αγ.Νεκτάριος Ὁ ἀνυπόμονος εἶναι ἄπελπις, διότι ἡ ἐλπὶς τῶν πονούντων
καὶ ἐργαζομένων καὶ θλιβομένων, ὁ δὲ μὴ πονῶν ποὺ ἐλπίσει. Ὁ ἀνυπόμονος ἀποθνήσκει ἄθλιος. ΤΟ ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ-225
Ἀγ.Νείλου. Ἡ ἀνυπομονησία καὶ
ἔλλειψη καρτερικότητας στὶς δοκιμασίες εἶναι ἀνοησία. Καὶ γι’ αυτὸ ἂς σὲ πείσει
ὁ Ἰώβ, ὁ ὁποῖος εἶπε στὴ γυναίκα του, ὅτι μίλησε σὰν μιὰ ἀπὸ τὶς ἀνόητες
γυναῖκες. Ἔργα Ἀγ.Ἰωάννου Δαμασκηνοῦ ΕΠΕ 8,357
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου